Inschrijven KampioenschapsClubmatch

SLUITINGSDATUM / ENTRY CLOSURE: 10 juni 2018
Locatie: Kasteel de Kelder, Kelderlaan 11, 7009 BV Doetinchem

Keurmeester/Judge: Dhr. Joop Hiddes
Inschrijving uitsluitend digitaal, papieren formulieren alleen op aanvraag / only digital, paper forms only on application

* geeft aan dat de invoer verplicht is / * fields are mandatory

• Hier worden alleen FCI erkende titels opgenomen in de catalogus/Only FCI recognised titles will be entered in the catalogue
    * Kopie gerechtigheidsverklaring (klas 6) of kopie bevestiging kampioenschap (klas 7) apart sturen per e-mail aan clubmatch@griffonvendeenrasvereniging.nl Indien niet ontvangen, wordt de hond automatisch in de open klas opgenomen. Het is na de sluitingsdatum van de inschrijving niet meer mogelijk om van klasse te wisselen./Copy of statement of the ruling organisation or copy championship must be e-mailed to clubmatch@griffonvendeenrasvereniging.nl. If not received in time, the dog will be entered in open class
    Tijdens de show aanmelden voor deze klassen is ook mogelijk. Gelieve dit dan voor aanvang te doen.
    (indien ja, dierenartsverklaring meenemen) / (if yes please bring proof of veterinay in European passport)
  • Kosten

Inschrijfgeld KCM vóór 1 mei 2018: Leden/Members € 25,-, Niet leden/Non members € 35,- Inschrijfgeld KCM ná 1 mei 2018: Leden/Members € 30,-, Niet Leden/Non members € 40,- De zesde ingeschreven hond en meer: gratis Sixth and more dogs free
  • Controleer nog een keer uw gegevens alvorens u op verzenden klikt. / Please check your info before you click the submit button.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Reglement/Rules

Voor dat u uw inschrijving verzend, lees even de

Before sendinge please read the

reglementen/Rules

Betaling / Payment

Bank nr: NL61 INGB 000 582 6197
Ten name van Griffon Vendeen Rasvereniging Nederland
o.v.v. NHSB nummer
Na inschrijven ontvangt u deze gegevens ook per mail. / After submitting this form you will receive a confirmation in your email.

Ca. 14 dagen voor aanvang van de show ontvangt u uw toegangsbewijs via de mail.