PUPPEN/FOKKERS

De fokkers die bij onze rasvereniging zijn aangesloten, houden zich aan alle regels uit het fokreglement en het huishoudelijk reglement. Neemt u gerust contact met hen op voor meer informatie over het ras, de nestplanning of pups.

De fokkers per ras zijn:

briquet puppies

Roswinkel

T: +31 (0)653100781
Nestplanning

Meld u aan voor pupbemiddeling

Wilt u graag een pup van één van deze mooie rassen, maar heeft u (nog) geen voorkeur voor een fokker? Meld u dan aan voor pupbemiddeling via de rasvereniging. De rasvereniging houdt dan voor u in de gaten of er een nest geboren wordt van het ras van uw voorkeur. Gebeurt dit, dan laten we aan de betreffende fokker weten dat u interesse heeft in een pup. De fokker en/of iemand van de rasvereniging nemen vervolgens contact met u op.

Wilt u zich aanmelden voor pupbemiddeling? Download dan het formulier via de rode knop hieronder. Stuur het ingevulde formulier naar pupinfo@griffonvendeenrasvereniging.nl